Algemene –en Leveringsvoorwaarden Wega Support

1. Inleiding
De hieronder gepreciseerde algemene verkoopvoorwaarden (hierna "Algemene Voorwaarden") regelen de contractuele betrekkingen tussen alle Gebruikers van de site devoetbalkraam.nl (hierna "Gebruiker" of "U"), en de onderneming Wega Support. Wega Support is ingeschreven bij het Handelsregister van de Kamer van Koophandel onder het nummer 73883743.
BTW-nummer: NL001302181B81

Email: info@devoetbalkraam.nl

Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn de enige toepasbare en vervangen alle andere voorwaarden, behalve bij voorafgaande, expliciete en geschreven wijziging. Wega Support kan er toe bewogen worden specifieke bepalen van de algemene voorwaarden te wijzigen. Hierom is het noodzakelijk deze te herlezen voor elk bezoek aan de site van Wega Support (hierna de "Site"). Wij gaan er vanuit dat u bij validatie van uw bestelling onze algemene verkoopvoorwaarden, na deze gelezen te hebben, zonder voorbehoud accepteert. Door verbinding te maken met de Site, verplicht u zich de Algemene Voorwaarden en de Gebruiksvoorwaarden die hierop staan te respecteren.

2. Een bestelling doorgeven
U kunt uw bestelling op twee manieren doorgeven:
- per Internet op onze site, 24 uur per dag, 7 dagen per week.
- per email.

Wij bevestigen u de ontvangst per email.


3. Productinformatie
Wega Support besteedt de grootste zorg aan het online plaatsen van informatie over de eigenschappen van de producten, met (eventuele) technische beschrijvingen die gebaseerd zijn op gegevens van haar leveranciers, en met een foto ter illustratie van de producten, dit alles in zoverre de technische middelen het toelaten.

4. Prijzen
De op de site aangegeven verkoopprijzen zijn INCLUCIEF BTW, maar zonder verzendkosten. De eventuele verzendkosten zijn voor de Gebruiker en worden berekend aan het einde van de bestelling, in aanvulling op de prijs van de geselecteerde producten.

Voor alle bestellingen binnen Nederland  en buitenland  gedaan op de webshop  gelden de volgende:  verzendkosten;

      nederland; VOOR BRIEVENBUS PAKKETJE  (met track trace)     betaald U      € 3,95

                            VOOR PAKKET BESTELLING ONDER DE  € 20,00   betaald U     € 5,95 (Met track tracé code )

Bij besteding van een bedrag boven

de € 30.00 is verzending GRATIS

in nederland.

België :  verzendkosten € 9,60 

bij bestelling boven de € 30,00 

verzending als pakket betaald U  € 7,95 verzendkosten     

    in een   envelop : de geldende post tarieven.

 Duitsland: verzendkosten  € 10,60

bij bestelling boven de € 30,00

verzending als pakket betaald U  € 9,70   

 in envelop de geldende post tarieven

 overige landen buiten europa : geldende post tarieven zie daarvoor uw winkelwagen.

We houden ons het recht voor de prijzen op elk moment te wijzigen, maar we verplichten ons ertoe de tarieven toe te passen die op de site aangegeven stonden op het moment van uw bestelling.

Bij uw bestelling ontvangt u altijd een pakbon/factuur. Voor verder informatie over uw bestelling kunt u inloggen via U Account op onze webshop. ga dan naar u bestel omgeving.


5. Beschikbaarheid
Wij kunnen uw bestelling verwerken afhankelijk van de beschikbare voorraden.
In het geval dat een door u besteld product niet op voorraad zou zijn, verplichten wij ons ertoe u binnen drie dagen na het doorgeven van de bestelling hiervan per email op de hoogte te brengen en aan te geven binnen hoeveel tijd het product aan u geleverd kan worden. Als producten uit een bestelling  niet meer  beschikbaar zijn, ontvangt u hiervan binnen twee dagen, na bevestiging van de bestelling een bericht, hetzij telefonisch of per e-mail.

Mocht de betaling van de bestelling  al voldaan zijn ,ontvangt u per omgaande het betaalde bedrag van dit product terug op de rekeing waarmee u de bestelling voldaan heeft. Heeft u aangegeven met after pay te willen betalen  geven wij dit uiteraard dan het bedrag van het artikel aan after pay door zodat deze niet meer aan u berekend wordt,

 


6. Wijze van levering
De op de site gekochte producten worden geleverd in Europa. Voor alle landen buiten EUROPA gelden andere dan bovengenoemde verzendkosten. Neemt u alstublieft contact met ons op voor een exacte berekening van deze kosten of zie verder in het bestel proces.

De eventueel in uw bestelling genoemde standaard verzendkosten nederland  van €5,95 komen hierbij te vervallen. Uw bestelling wordt geleverd op het aflever adres dat u bij uw bestelling opgegeven heeft.

Onze bestellingen worden bezorgd door post NL  of DHL Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. Wij verzenden geen pakketten naar een postbus adres.

Wij raden U ook aan geen afleveradres te gebruiken van een groot kantoor. Onze ervaring is dat daar nogal een pakketten zoek raken. Mocht U niet thuis zijn wanneer een pakket bij u wordt aangeboden, dan zal onze vervoerder een kaartje in de uw brievenbus achterlaten met het tijdstip waarop het pakket nogmaals bij u wordt aangeboden. Mocht U dan weer niet thuis zijn dan wordt er een kaartje achtergelaten met een adres waarop U uw pakket kunt ophalen.

Wega Support doet er alles aan om uw bestelling binnen 2 werkdagen af te handelen. Dit is de tijd die wij nodig hebben om het product te versturen. De bezorgtijd is de tijd die de bezorgdienst nodig heeft om het pakket bij u thuis te brengen. Voor Nederland is de bezorgtijd volgende dag of 1 dag later  Voor het buitenland moet de aangegeven afhandelingstijd  bij de levertijd worden opgeteld om te berekenen wanneer u het bestelde artikel kunt verwachten. voor sommige europa  landen is de levertijd van 2 - 5 werkdagen .zie uw track trace code.

 Voor andere landen buiten europa kan het langer duren ( zie daarvoor uw track tracé code) .U wordt ook door de bezorgdiensten via mail met track tracé code op de hoogte gehouden wanneer bezorging plaats vindt .Wij kunnen echter niet verantwoordelijk gehouden worden voor een levering die te laat aankomt of een pakket dat verloren raakt door derden of door onvoorziene omstandigheden of door overmacht. Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. Een artikel kan dan bij onze leverancier niet op voorraad zijn. We brengen u altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht u 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice (tel 06- 51 27 88 50) of via mail of whats app.

Als een bestelling niet geleverd wordt binnen de aangegeven tijd, wordt een onderzoek ingesteld bij de vervoerder, wat meerdere dagen in beslag kan nemen.  uiteraard houden wij U op de hoogte van de bevindingen van dit onderzoek. via mail of telefonisch.

Gedurende deze periode kan niet overgegaan worden tot terugbetaling of een nieuwe  verzending.


Het is belangrijk dat u bij ontvangst van uw producten controleert of deze conform uw bestelling zijn, is dit niet zo neem dan even contact op met ons via mail of tel.0651278850

Zonder dat hiervoor wettelijke precedenten bestaan, raden we u aan reclamaties over een levering die niet op tijd aangekomen is, per mail  te sturen aan Wega Support.

Een artikel of een bestelling kan om de volgende reden  geannuleerd worden te weten:

Het artikel  wordt door de klant zelf geannuleerd per mail. 

Als u de door u geplaatste bestelling met aangeven zelf voldoen niet binnen 3 werkdagen voldaan wordt 

( producten gaan dan weer opnieuw in de verkoop )

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al aan ons betaald heeft door middel van Ideal ,PayPal of bankstorting , dan storten we het bedrag door u betaald na ontvangt van de retour goederen mits in goede staat .

Binnen 3 dagen terug  op bij ons bekende rekeningnummer ( zelfde als waarmee bestelling is betaald)

of heeft u gekozen voor PAY LATER  dan zullen wij de dienst die hier verantwoordelijk is KLARNA IN KENNIS STELLEN van  uw annulering.

 ook om de volgende reden wordt u bestelling geannuleerd.

als wij na  het versturen van een herinnering van uw bestelling ,geen reactie van U ontvangen.

uiteraard heeft u dan ook geen Betalings verplichting.


7. Retourneren

 U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en retour te zenden. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen

Wega Support biedt u een termijn van totaal 30 werkdagen waarin u een product waarover u niet tevreden bent naar ons terug kunt sturen. Binnen deze termijn kunt u het product, voor eigen kosten en vergezeld van de pakbon, naar ons terugsturen. Deze termijn begint op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

Wij raden u aan uw bestelling te retourneren via post of DHL met een track tracé nummer. 

Kunt u het pakket of envelop volgen .

.Om gebruik te maken van voorgaand  recht kunt u contact met ons opnemen via 

info@devoetbalkraam.nl of telefonisch 0651278850 

 LET OP !!  de kosten voor retour zenden  zijn voor eigen rekening. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, kunt U het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking retourneren aan :

wega support weverstraat 53 6921 gb duiven                 

  U ontvangt altijd na ontvangst van uw retour zending een ontvangst bevestiging mail .

 Daarna ontvangt u het volledige betaalde bedrag  van de bestelling inclusief  daarop betaalde verzendkosten .

Binnen  3 werkdagen  terug gestort op het rekening nummer waarmee de bestelling betaald is.

 maar let op:  de  kosten van retour  zenden van de bestelling  krijgt u niet terug gestort  

 

Maar  heeft u aangegeven via Pay later de betaling te doen, 

Zullen wij het bedrijf dat deze betaling behandeld in kennis stellen dat U het product/en retour heeft gezonden en wij deze hebben ontvangen.

U ontvangt dan uiteraard geen factuur van pay after dat u moet betalen. 

Heeft u deze toch ontvangen of al betaald neem dan even contact op. gaan wij dit voor u oplossen.

Is er  al betaald ontvangt U uiteraard de betaling retour via de rekening waarmee u deze betaald heeft.

 Ook dit wordt zo snel mogelijk opgelost of terug gestort.

8.   VERKEERD  GELEVERDE MATEN OF ARTIKELEN.

 De kosten VAN OMRUILING zijn dan op onze kosten

 NA MAIL OF TELEFONISCH MELDING  ONTVANGT U INSTRUCTIE HOE TERUG TE STUREN.

Indien u gebruik maakt van uw recht van omruiling , kunt U het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking retourneren aan : 

wega support  weverstraat 53 6921 gb Duiven


Let op! Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden na 30 dagen  of zonder aangegeven reden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft telefonisch contact met ons op, tel. 06- 51 27 88 50, of via ons contactformulier. Vermelding van uw ordernummer versnelt onze service aanzienlijk.

GARANTIE :
Voor alle artikelen in ons assortiment gelden voor zover van toepassing fabrieksgaranties. Dat betekent dat u recht heeft op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald. Deze garantiebepalingen zijn specifiek voor elk artikel . zie  o.a was voorschriften in het product of bij gevoegd . . Mocht u vragen hebben of wilt u aanspraak maken op de garantie, dan kunt u contact opnemen met onze  klantenservice .

Uitgesloten van garantie is in elk geval:
1. niet volgens wasvoorschrift en droging vermeldt in etiket of bijgevoegd wasvoorschrift behandelde producten.
2. Schade door ondeugdelijk gebruik

Klachten

Leidt uw klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 9.   INFORMATIE PLICHT .

Alle bestellingen worden door Wega Support gecontroleerd voor verzending op juiste levering.,

Om uw bestelling te valideren kan van u aanvullende informatie gevraagd worden.

Daarom vragen wij u bij het opgeven van uw bestelling de volgende informatie te vermelden VOOR JUISTE VERZENDING.
> EMAIL ADRES 

>  FACTUUR ADRES .

 > AFLEVER ADRES  ( STRAAT -HUISNUMMER -  POSTCODE  - WOONPLAATS -LAND

> Verplicht een vast telefoonnummer of mobiel  telefoon nummer op te geven.

(thuis of op het werk) waar wij u of de pakket bezorger u op elk moment van de dag kunnen  bereiken..

In verband met regels die in verschillende landen gelden

of corona regels

10.        BETALING :


Iedere bestelling welke u bij Wega Support doet, dient betaald te worden via vooruitbetaling of onder de volgende voorwaarden.

U verzorgt zelf de betaling in dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is.

U betaald via ideal  ( nederland)    mister cash ( belgië) pay pall , after pay, Duitsland via arter pay ,paypall 

of zelf bedrag overmaken via u eigen bank 

wereld wijd alleen via pay pall of zelf overmaken via uw bank.

vergeet niet  factuur / bestel nummer  nummer te vermelden 

 Voor duitsland -België -overige  landen kan  het bij zelf betaling  tot ongeveer 3 werkdagen duren voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Verzending vindt pas plaats naar ontvangt van de betaling.

Onze bankgegevens bij zelf betaling zijn:

 Nederland:     NL84INGB0004913304      wega support   te duiven

Buitenland: IBAN: NL84INGB0004913304   BIC: INGBNL2A   Wega support te  duiven



Let op in het geval van internet- of telebankieren! Voldoet  U betalingen altijd per bestelling en vermeld het bestelnummer als betalingskenmerk. Als u meerdere openstaande bedragen bij elkaar optelt om zo alles in één keer te voldoen, kunnen we namelijk niet garanderen dat de betaling correct verwerkt wordt.




Elk product dat beschadigd is  of gewassen kan niet terugbetaald worden.

De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor de klant.     KOSTEN voor het niet uitvoeren van het koopcontract als gevolg van overmacht, door een fout van de klant of een onvoorzien en onoverkomelijk feit door een derde. Wega Support kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor de gevolgen van onjuist gebruik van de op de Site verkochte producten.


10. Bescherming persoonsgegevens
Wega Support houdt zich aan de wet persoonsregistraties. De door u aan Wega Support geleverde persoonsgegevens zullen alleen intern gebruikt worden voor het verzenden van de door u bestelde artikelen, ter verificatie van de te ontvangen betalingen van u aan Wega Support. zie ook onze  privicy policy

Wega Support zal geen gegevens beschikbaar stellen aan derden.

Wega Support heeft als enige toegang tot de u aangaande informatie. Alleen Wega Support heeft het recht u informatie te sturen aangaande specifieke en regelmatige promotionele acties.



Wega Support

 weverstraat 53 

 6921 gb duiven

 nederland

www.devoetbalkraam.nl

info@devoetbalkraam.nl of wega support @devoetbalkraam.nl

tel.: 06- 51 27 88 50

 kvk 73883743

 btwnr : NL001302181B81