Algemene –en Leveringsvoorwaarden Wega Support

1. Inleiding
De hieronder gepreciseerde algemene verkoopvoorwaarden (hierna "Algemene Voorwaarden") regelen de contractuele betrekkingen tussen alle Gebruikers van de site devoetbalkraam.nl (hierna "Gebruiker" of "U"), en de onderneming Wega Support. Wega Support is ingeschreven bij het Handelsregister van de Kamer van Koophandel onder het nummer 09096112 .
BTW-nummer: BTW NL 8111398080B01

Email: info@devoetbalkraam.nl

Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn de enige toepasbare en vervangen alle andere voorwaarden, behalve bij voorafgaande, expliciete en geschreven wijziging. Wega Support kan er toe bewogen worden specifieke bepalen van de algemene voorwaarden te wijzigen. Hierom is het noodzakelijk deze te herlezen voor elk bezoek aan de site van Wega Support (hierna de "Site"). Wij gaan er vanuit dat u bij validatie van uw bestelling onze algemene verkoopvoorwaarden, na deze gelezen te hebben, zonder voorbehoud accepteert. Door verbinding te maken met de Site, verplicht u zich de Algemene Voorwaarden en de Gebruiksvoorwaarden die hierop staan te respecteren.

2. Een bestelling doorgeven
U kunt uw bestelling op twee manieren doorgeven:
- per Internet op onze site, 24 uur per dag, 7 dagen per week.
- per email.

Wij bevestigen u de ontvangst per email.

Annuleren van een bestelling
Als u een bestelling heeft geplaatst maar uiteindelijk van uw bestelling wilt afzien, kunt u deze bestelling kosteloos annuleren. Dit moet wel gedaan worden binnen 48 uur nadat de bestelling per e-mail is bevestigd. U kunt annuleren door een email sturen.

3. Productinformatie
Wega Support besteedt de grootste zorg aan het online plaatsen van informatie over de eigenschappen van de producten, met (eventuele) technische beschrijvingen die gebaseerd zijn op gegevens van haar leveranciers, en met een foto ter illustratie van de producten, dit alles in zoverre de technische middelen het toelaten.

4. Prijzen
De op de site aangegeven verkoopprijzen zijn inclusief alle belastingen, maar zonder verzendkosten. De eventuele verzendkosten zijn voor de Gebruiker en worden berekend aan het einde van de bestelling, in aanvulling op de prijs van de geselecteerde producten.

Voor alle bestellingen binnen Nederland gedaan op de Site gelden €4,95 verzendkosten.

We houden ons het recht voor de prijzen op elk moment te wijzigen, maar we verplichten ons ertoe de tarieven toe te passen die op de site aangegeven stonden op het moment van uw bestelling.

Uw pakbon is uw factuur
Bij uw bestelling ontvangt u altijd een pakbon/factuur. Voor uw administratie kunt u altijd een exacte kopie van uw factuur aanvragen. Stuur ons hiervoor een email met vermelding van het ordernummer. Zonder dit ordernummer kunnen we u geen kopie van de pakbon/factuur toezenden. De gegevens op deze kopie kunnen niet veranderd of aangepast worden.

5. Beschikbaarheid
Wij kunnen uw bestelling verwerken afhankelijk van de beschikbare voorraden.
In het geval dat een door u besteld product niet op voorraad zou zijn, verplichten wij ons ertoe u binnen drie dagen na het doorgeven van de bestelling hiervan per email op de hoogte te brengen en aan te geven binnen hoeveel tijd het product aan u geleverd kan worden. Als producten uit een bestelling tijdelijk niet beschikbaar zijn, ontvangt u hiervan binnen twee dagen, na bevestiging van de bestelling een bericht, hetzij telefonisch of per e-mail.

6. Wijze van levering
De op de site gekochte producten worden geleverd in Europa. Voor alle landen buiten Nederland gelden andere dan bovengenoemde verzendkosten. Neemt u alstublieft contact met ons op voor een exacte berekening van deze kosten. De eventueel in uw bestelling genoemde standaard verzendkosten van €4,95 komen hierbij te vervallen. Uw bestelling wordt geleverd op het adres dat u bij uw bestelling opgegeven heeft.

Onze bestellingen worden bezorgd door TNT. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. Wij verzenden geen pakketten naar een postbusadres.

Wij raden U ook aan geen afleveradres te gebruiken van een groot kantoor. Onze ervaring is dat daar nogal een pakketten zoekraken. Mocht U niet thuis zijn wanneer een pakket bij u wordt aangeboden, dan zal onze vervoerder een kaartje in de uw brievenbus achterlaten met het tijdstip waarop het pakket nogmaals bij u wordt aangeboden. Mocht U dan weer niet thuis zijn dan wordt er een kaartje achtergelaten met een adres waarop U uw pakket kunt ophalen.

Wega Support doet er alles aan om uw bestelling binnen 2-3 werkdagen te leveren. Dit is de tijd die wij nodig hebben om het product te versturen. De bezorgtijd is de tijd die de bezorgdienst nodig heeft om het pakket bij u thuis te brengen. Voor Nederland is de bezorgtijd bij de levertijd inbegrepen. Voor het buitenland moet de aangegeven bezorgtijd bij de levertijd worden opgeteld om te berekenen wanneer u het bestelde artikel kunt verwachten. Wij kunnen echter niet verantwoordelijk gehouden worden voor een levering die te laat aankomt of een pakket dat verloren raakt door derden of door onvoorziene omstandigheden of door overmacht. Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. Een artikel kan dan bij onze leverancier niet op voorraad zijn. We brengen u altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht u 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice (tel 06- 51 27 88 50)

Als een bestelling niet geleverd wordt binnen de aangegeven tijd, wordt een onderzoek ingesteld bij de vervoerder, wat meerdere dagen in beslag kan nemen. Gedurende deze periode kan niet overgegaan worden tot terugbetaling of een andere verzending.

Het is belangrijk dat u bij ontvangst van uw producten controleert of deze conform uw bestelling zijn, en als dat niet zo is, op de bestelbon aangeeft wat er niet klopt, waarna de bon ondertekend moet worden.

Zonder dat hiervoor wettelijke precedenten bestaan, raden we u aan reclamaties over een levering die niet op tijd aangekomen is, per post te sturen aan Wega Support.

Een artikel of een bestelling kan om 2 redenen geannuleerd worden, te weten:

Het artikel is toch niet leverbaar.
We hebben uw vooruitbetaling 7 dagen na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen.

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.

7. Retourneren
Neem altijd contact met ons op alvorens een artikel te retourneren.

U kunt de meeste (onbeschadigde) artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden retourneren. De kosten van het retourneren zijn alleen voor ons indien het een verkeerd product betreft of een andere ons verwijtbare reden, neem in geval van twijfel contact met ons op. In alle andere gevallen zijn de kosten voor het retourneren voor U.

Teruggestuurde producten worden alleen geaccepteerd als deze in originele staat zijn, te weten in hun verpakking, en met accessoires en gebruiksaanwijzing.

Let op! Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft telefonisch contact met ons op, tel. 06- 51 27 88 50, of via ons contactformulier. Vermelding van uw ordernummer versnelt onze service aanzienlijk.

Voor alle artikelen in ons assortiment gelden voor zover van toepassing fabrieksgaranties. Dat betekent dat u recht heeft op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald. Deze garantiebepalingen zijn specifiek voor elk artikel en u vindt ze terug in de meegestuurde documentatie. Mocht u vragen hebben of wilt u aanspraak maken op de garantie, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van de betreffende fabrikant.

Uitgesloten van garantie is in elk geval:
1. Vocht- of waterschade:
2. Schade door ondeugdelijk gebruik

Het is mogelijk dat een bestelling 24 uur te laat geleverd wordt. Alle bestellingen worden door Wega Support gecontroleerd. Om uw bestelling te valideren kan van u aanvullende informatie gevraagd worden.

Daarom vragen wij u bij het opgeven van uw bestelling de volgende informatie te vermelden:
- een betalend of professioneel emailadres.
- een vast telefoonnummer (thuis of op het werk) waar wij u op elk moment van de dag kunnen bereiken.

Daarnaast vragen wij u bij bestelling van alle gouden –en zilveren sieraden tenminste 50% aan te betalen en het overgebleven deel van de prijs bij aflevering. Deze artikelen kunnen, omdat deze op bestelling worden gemaakt, niet worden geruild.

Iedere bestelling welke u bij Wega Support doet, dient betaald te worden via vooruitbetaling en wel onder de volgende voorwaarden.

U verzorgt zelf de betaling in dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het kan tot ongeveer 3 werkdagen duren voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die eerder in deze voorwaarden vermeldt staan, te weten 3 dagen.

Onze bankgegevens bij vooruit betalen:

Vanuit Nederland


Wega Support
Rekeningnummer: 49.13.304

Duiven



Let op in het geval van internet- of telebankieren! Voldoe uw betalingen altijd per bestelling en vermeld het bestelnummer als betalingskenmerk. Als u meerdere openstaande bedragen bij elkaar optelt om zo alles in één keer te voldoen, kunnen we namelijk niet garanderen dat de betaling correct verwerkt wordt.

8. Recht op teruggave
Wega Support biedt u een termijn van 7 werkdagen waarin u een product waarover u niet tevreden bent naar ons terug kunt sturen. Binnen deze termijn kunt u het product, voor eigen kosten en vergezeld van de pakbon, naar ons terugsturen. Deze termijn begint op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

Wij raden u aan uw bestelling aangetekend te versturen en een verzekering af te sluiten bij de vervoerder, voor de marktwaarde van de producten. Dit in geval van diefstal of verlies van de producten bij de vervoerder. Bij alle retourzendingen zijn de kosten voor de gebruiker.

Alleen complete (accessoires, handleidingen) producten in nieuwstaat en in de originele verpakking worden geaccepteerd.

Elk product dat beschadigd is kan niet terugbetaald worden.

De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor de klant.
U kunt ons een product terugsturen met de Post (of een andere vervoerder).
Wega Support draagt daarna zorg voor de eventueel uit te voeren reparaties bij de fabrikant.
Onafhankelijk van het vastgestelde probleem van het artikel, moet altijd, met het defecte product, een kopie van de rekening c.q. kopie bankafschrift, het garantiebewijs (dat u vindt in de doos) en de pakbon mee teruggestuurd worden.

Opgelet: De wettelijke garantie is niet toepasbaar, of slechts gedeeltelijk toepasbaar, voor reparaties die noodzakelijk zijn door externe oorzaken (bv. vallen, bliksem, stroomstoring, etc...), een gebruik of installatie die niet conform is aan de specificaties van de fabrikant, een gebruik dat schadelijk is voor het normaal functioneren van het product, commercieel of gemeenschappelijk gebruik, het gebruik van niet passende randapparatuur, accessoires of consumables.

De constructeurgarantie van de door Wega Support verkochte producten is niet van toepassing voor:
- de vervanging van consumables (batterijen, lampen),
- abnormaal of niet-conform gebruik van de producten. We raden je hierom aan de met de producten meegeleverde gebruiksaanwijzing goed door te nemen,
- defecten gelieerd aan accessoires (voedingskabel, ...),
- gebreken voortkomend uit een interventie door een niet door Wega Support erkende reparateur,
- gebreken voortkomend uit niet-conform gebruik of niet voorzien gebruik (professioneel, collectief gebruik...),
- gebreken voortkomend uit externe oorzaken.

In alle gevallen kan Wega Support niet verantwoordelijk gehouden worden als een constructeur weigert zijn garantie toe te passen.

Als een product niet binnen de garantie valt, wordt een kostenraming opgesteld. Als de kostenraming geweigerd wordt, dan moeten er administratiekosten aan de constructeur voldaan worden. Als de klant akkoord gaat met de offerte, dan moet het bedrag van deze kostenraming aan Wega Support overgemaakt worden.

9. Geschil en verantwoordelijkheid
Wega Support kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het niet uitvoeren van het koopcontract als gevolg van overmacht, door een fout van de klant of een onvoorzien en onoverkomelijk feit door een derde. Wega Support kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor de gevolgen van onjuist gebruik van de op de Site verkochte producten.

10. Bescherming persoonsgegevens
Wega Support houdt zich aan de wet persoonsregistraties. De door u aan Wega Support geleverde persoonsgegevens zullen alleen intern gebruikt worden voor het verzenden van de door u bestelde artikelen, ter verificatie van de te ontvangen betalingen van u aan Wega Support.

Wega Support zal geen gegevens beschikbaar stellen aan derden.

Wega Support heeft als enige toegang tot de u aangaande informatie. Alleen Wega Support heeft het recht u informatie te sturen aangaande specifieke en regelmatige promotionele acties.



Wega Support

www.devoetbalkraam.nl

info@devoetbalkraam.nl

tel.: 06- 51 27 88 50